Bonnier Business Polska stawia na rozwój obszaru badań
Bonnier Business Polska stawia na rozwój obszaru badań
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights. Do obszaru jej kompetencji należy optymalizacja produktów i komunikacji, analiza oraz ocena kondycji polskich tytułów należących do Grupy Bonnier, a także wzmacnianie strategii ich dalszego rozwoju. Izabela Kiwak posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze badań, w tym rynku medialnego, oraz analiz trendów konsumenckich.
– Utworzenie stanowiska Deputy CMO for Research & Insights i dołączenie Izabeli Kiwak do naszego zespołu to wyraźny sygnał, że Bonnier Business Polska dynamicznie reaguje na zmieniające się potrzeby rynku. To ważny krok w rozwoju nie tylko naszych flagowych marek – Pulsu Biznesu i Bankier.pl – ale i całego portfolio Bonnier Business Polska. Chcemy bowiem jeszcze lepiej odpowiadać na ewoluujące oczekiwania naszych użytkowników – podkreśla Patricia Deyna, Prezes Bonnier Business Polska.
Na nowym stanowisku w Bonnier Business Polska, Izabela Kiwak odpowiedzialna będzie przede wszystkim za wsparcie oraz optymalizację produktów i komunikacji, monitorowanie efektywności oraz pozycji marek wchodzących w skład Grupy.
Izabela Kiwak od ponad 15 lat zajmuje się badaniami marketingowymi i konsumenckimi. Doświadczenie badawcze zdobywała zarówno w rodzimych, jak i międzynarodowych agencjach badawczych. Z branżą mediową związana jest od 8 lat. W Ringier Axel Springer Polska pełniła funkcję Head of Research & Insight. Jest wieloletnią członkinią Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, regularnie występuje też w roli prelegentki czy ekspertki na konferencjach poświęconych rynkowi badań oraz branży medialnej. Z wykształcenia Izabela Kiwak jest andragogiem, posiada również doktorat nauk społecznych.